суббота, 12 января 2019 г.

Модуль 9-10-11

Сьогодні останній день тренінгу. Опрацьовували модулі 9-10-11. Сьогодні практично повністю сформував портфоліо проекту "Що буде, якщо звуків не буде? Гармонічні коливання". На відміну від першого дня у мене вже є представлення, що таке формувальне оцінювання, навчання за методом проектів, а також найголовне - місце навчання за методом проектів в реальному освітньому процесі. День пройшов вдало. Підготовлені практично повністю всі основні документи портфоліо.
Тренінг залишив дуже приємні враження.

1 комментарий:

  1. 1. Форма оцінювання портфоліо
    2. І. План вивчення теми (Ключові і Тематичні запитання, Стислий опис, Діяльність учнів, Навчальні цілі)
    1. Вдалі моменти: У стислому описі проекту чітко вказана його мета. Зрозуміло, яку дослідницьку діяльність будуть виконувати учні.
    2. Ідеї для покращення: У навчальних цілях до розвитку навичок ХХІ століття, я б радила додати, ще й навички з математики та фізики, які конкретно мають сформуватися під час роботи над проектом. Тематичні запитання переформулювати таким чином, щоб в кінці був знак питання (?). І, можливо, доопрацювати ключове запитання: Що було б, якби не було звуків? (відчутна нотка тавтології). А також, більш детально структурувати діяльність учнів відповідно до етапів реалізації проекту.
    3. ІІ. Приклад учнівської роботи
    1. Вдалі моменти: Презентація містить оптимальну кількість слайдів, кожен слайд не перевантажений зайвими елементами. Дуже добре, що крім тексту, є вставки діаграм, графіків, звуків, вдало підібраний шрифт.
    2. Ідеї для покращення: Можливо, я б змінила червоний колір тексту на більш нейтральний.
    4. ІІІ. Форма оцінювання прикладу учнівської роботи
    1. Вдалі моменти: Така форма дозволить дитині навчитися бачити переваги та недоліки своєї роботи. У формі оцінювання електронної презентації враховано коефіцієнт важливості критеріїв.
    2. Ідеї для покращення: Звернула увагу на візуальну частину документу – маю думку, що можна збільшити шрифт та розташувати текст у колонках по ширині, використовуючи відступи.
    5. ІV. Допоможні матеріали для фасилітації
    1. Вдалі моменти: Складено форми не тільки для оцінювання своєї роботи та взаємооцінювання групової роботи, а ще й форму прослідковування прогресу роботи групи впродовж проекту.
    2. Ідеї для покращення: Я пропоную в плані детальніше описати на яких етапах проекту будуть використовуватися допоміжні матеріали для фасилітації. А також продумати та надати учням перед проектом контрольний список презентації, щоб зорієнтувати учнів на певний результат.
    6. V. Інші складові Портфоліо (документи)
    1. Вдалі моменти: Надані посилання на інформаційні ресурси. Вчителька презентація, опитувальник спрямовують діяльність учнів впродовж всього проекту, мають вдале наповнення і є простими для використання.
    2. Ідеї для покращення: У плані зробити посилання на форми оцінювання, презентацію, учнівську роботу та інші документи або ресурси.
    7. VI. ПОРТФОЛІО ВИВЧЕННЯ ТЕМИ В ЦІЛОМУ
    1. Вдалі моменти: Портфоліо містить майже всі потрібні документи для реалізації проекту. Пропонуються завдання для формування навичок ХХІ століття. Активна увага приділяється використанню ІКТ.
    2. Ідеї для покращення: Загалом, істотних зауважень до роботи як таких немає, рекомендую просто покращити деякі вище зазначені моменти і тоді проект набуде своєї істинної унікальності.
    8. Закони з авторського права були дотримані (визначені власники авторських прав там, де використовуються різні джерела)
    9. VII. ІНШІ КОМЕНТАРІ: Бажаю відмінної оцінки! Це Ваш перший досвід у створенні такої роботи, тому без маленьких недоліків ніяк, але їх завжди можна виправити! «Навичка приходить після п’ятнадцятої вдалої спроби»))) Успіхів!

    ---------------------------------------------------
    ОПОНЕНТ: Ніна Белан

    ОтветитьУдалить

Модуль 9-10-11

Сьогодні останній день тренінгу. Опрацьовували модулі 9-10-11. Сьогодні практично повністю сформував портфоліо проекту "Що буде, якщо ...