Сьогодні останній день тренінгу. Опрацьовували модулі 9-10-11. Сьогодні практично повністю сформував портфоліо проекту "Що буде, якщо звуків не буде? Гармонічні коливання". На відміну від першого дня у мене вже є представлення, що таке формувальне оцінювання, навчання за методом проектів, а також найголовне - місце навчання за методом проектів в реальному освітньому процесі. День пройшов вдало. Підготовлені практично повністю всі основні документи портфоліо.
Тренінг залишив дуже приємні враження.
Тренінг залишив дуже приємні враження.
1. Форма оцінювання портфоліо
ОтветитьУдалить2. І. План вивчення теми (Ключові і Тематичні запитання, Стислий опис, Діяльність учнів, Навчальні цілі)
1. Вдалі моменти: У стислому описі проекту чітко вказана його мета. Зрозуміло, яку дослідницьку діяльність будуть виконувати учні.
2. Ідеї для покращення: У навчальних цілях до розвитку навичок ХХІ століття, я б радила додати, ще й навички з математики та фізики, які конкретно мають сформуватися під час роботи над проектом. Тематичні запитання переформулювати таким чином, щоб в кінці був знак питання (?). І, можливо, доопрацювати ключове запитання: Що було б, якби не було звуків? (відчутна нотка тавтології). А також, більш детально структурувати діяльність учнів відповідно до етапів реалізації проекту.
3. ІІ. Приклад учнівської роботи
1. Вдалі моменти: Презентація містить оптимальну кількість слайдів, кожен слайд не перевантажений зайвими елементами. Дуже добре, що крім тексту, є вставки діаграм, графіків, звуків, вдало підібраний шрифт.
2. Ідеї для покращення: Можливо, я б змінила червоний колір тексту на більш нейтральний.
4. ІІІ. Форма оцінювання прикладу учнівської роботи
1. Вдалі моменти: Така форма дозволить дитині навчитися бачити переваги та недоліки своєї роботи. У формі оцінювання електронної презентації враховано коефіцієнт важливості критеріїв.
2. Ідеї для покращення: Звернула увагу на візуальну частину документу – маю думку, що можна збільшити шрифт та розташувати текст у колонках по ширині, використовуючи відступи.
5. ІV. Допоможні матеріали для фасилітації
1. Вдалі моменти: Складено форми не тільки для оцінювання своєї роботи та взаємооцінювання групової роботи, а ще й форму прослідковування прогресу роботи групи впродовж проекту.
2. Ідеї для покращення: Я пропоную в плані детальніше описати на яких етапах проекту будуть використовуватися допоміжні матеріали для фасилітації. А також продумати та надати учням перед проектом контрольний список презентації, щоб зорієнтувати учнів на певний результат.
6. V. Інші складові Портфоліо (документи)
1. Вдалі моменти: Надані посилання на інформаційні ресурси. Вчителька презентація, опитувальник спрямовують діяльність учнів впродовж всього проекту, мають вдале наповнення і є простими для використання.
2. Ідеї для покращення: У плані зробити посилання на форми оцінювання, презентацію, учнівську роботу та інші документи або ресурси.
7. VI. ПОРТФОЛІО ВИВЧЕННЯ ТЕМИ В ЦІЛОМУ
1. Вдалі моменти: Портфоліо містить майже всі потрібні документи для реалізації проекту. Пропонуються завдання для формування навичок ХХІ століття. Активна увага приділяється використанню ІКТ.
2. Ідеї для покращення: Загалом, істотних зауважень до роботи як таких немає, рекомендую просто покращити деякі вище зазначені моменти і тоді проект набуде своєї істинної унікальності.
8. Закони з авторського права були дотримані (визначені власники авторських прав там, де використовуються різні джерела)
9. VII. ІНШІ КОМЕНТАРІ: Бажаю відмінної оцінки! Це Ваш перший досвід у створенні такої роботи, тому без маленьких недоліків ніяк, але їх завжди можна виправити! «Навичка приходить після п’ятнадцятої вдалої спроби»))) Успіхів!
---------------------------------------------------
ОПОНЕНТ: Ніна Белан