пятница, 11 января 2019 г.

Модуль 7-8

Сьогодні третій день тренінгу. Працювали над модулем 7-8. Тобто протягом дня я створив приклад учнівської роботи з теми мого проекту - мультимедійна презентація "Що буде, якщо звуків не буде? Гармонічні коливання", ознайомився з бібліотекою оцінювання учнівських робіт, створив форми оцінювання результату проекту та групової роботи учнів за проектом. День був дуже продуктивний. Особливі враження викликала бібліотека форм оцінювання. За її допомогою можливо проводити об'єктивне і аргументоване оцінювання учнівської діяльності, враховуючи у тому числі і такі параметри, як критичне мислення і творчість. Запропоновані форми оцінювання сприяють тому, що під час оцінювання може уникнути конфліктних ситуацій та суб'єктивізму з боку вчителя під час оцінювання, а також навчити навичкам оцінювання учнів. Сьогодні практично повністю сформувалися ідея і шляхи реалізації мого проекту "Що буде, якщо звуків не буде? Гармонічні коливання". Планую протягом найближчих тижнів почати реалізацію проекту з учнями 10 класу.
         Враження від сьогодняшнього дня дуже позитивне.


2 комментария:

  1. Так, колего, сьогодні день пройшов дуже продуктивно. Було багато практичної роботи. Бажаю успіху в майбутньому.

    ОтветитьУдалить
  2. А я бажаю Вам ще продуктивнішого та позитивнішого дня взавтра! Успіх буде, бо Ви завжди на позитиві. Особисто мені Ваш позитивчик до вподоби.

    ОтветитьУдалить

Модуль 9-10-11

Сьогодні останній день тренінгу. Опрацьовували модулі 9-10-11. Сьогодні практично повністю сформував портфоліо проекту "Що буде, якщо ...