Модуль 4-5. Други день тренінгу переповнений змістом і завданнями. Протягом дня мною були виконані різноманітні завдання із створення власного проекту, а саме: створення таблиці З-Х-Д, організаційної діаграми, мультимедійної презентації щодо виявлення навчальних потреб учнів з теми проекту, опитувальника для учнів з теми проекту за допомогою Google Form та створення дописів і гаджетів в блозі. За сьогодняшній день я вже ближче і ближче до створення власного проекту "Гармонічні коливання. Що буде, якщо звуку не буде", який я планую реалізувати з учнями 10 класу протягом січня-лютого 2019 року. Новий день практично повністю видалив у моєму відношенні скептецизм, який був присутній на початку тренінгу. Питання "Де і коли це можна застосувати в реальному освітньому процесі?" практично більше не виникає.
четверг, 10 января 2019 г.
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Модуль 9-10-11
Сьогодні останній день тренінгу. Опрацьовували модулі 9-10-11. Сьогодні практично повністю сформував портфоліо проекту "Що буде, якщо ...
-
Сьогодні останній день тренінгу. Опрацьовували модулі 9-10-11. Сьогодні практично повністю сформував портфоліо проекту "Що буде, якщо ...
-
Модуль 1-3. Метою мого навчання на тренінгу є засвоїти методику формувального навчання за допомогою нової методики, запропонованої компаніє...
-
Сьогодні третій день тренінгу. Працювали над модулем 7-8. Тобто протягом дня я створив приклад учнівської роботи з теми мого проекту - муль...
Пане Костянтин! Бажаю Вам такого натхнення і на наступні дні тренінгу.
ОтветитьУдалитьДякую, пані Лесю.
ОтветитьУдалитьВітаю, пане Костянтин! Ви гарно прописали про діяльність та розуміння роботи в модулях 4-5. Впевнена, що у Вас вийде реалізація цікавого проекту в класі. Мені особисто цікаві Ваші емоційні відчуття від навчання та що дісно Ви дізналися вперше зі словами Евріка! Гарного Вам дня та натхнення в роботі!
ОтветитьУдалить