среда, 9 января 2019 г.

Модуль 1-3

Модуль 1-3. Метою мого навчання на тренінгу є засвоїти методику формувального навчання за допомогою нової методики, запропонованої компанією Intel. Протягом сьогоднішнього дня моє враження від навчання змінилося від деякого скептецизму до реального вподобання та бажання реального застосування в реальному освітньому процесі. Скептецизм на початку заняття був пов'язаний з тим, що не бачив, де я це реально можу застосвувати, враховуючи зміст діючих програм з математики. Але в кінці заняття я вже хочу спробувати реалізувати свій проект в освітньому процесі. Шлях подолає той, хто іде.

1 комментарий:

  1. Мої вітання, пане Костянтине! Ви дуже добре висловили свої думки щодо навчання за цими модулями, адже скептицизм і сумніви - невід’ємна складова продуктивного навчання. В наступному дописі спробуйте зацікавити собою, щоб у ваших читачів виникло бажання поспілкуватися з вами, підтримати чи заперечити ваші ідеї!
    Успіхів вам і натхнення!

    ОтветитьУдалить

Модуль 9-10-11

Сьогодні останній день тренінгу. Опрацьовували модулі 9-10-11. Сьогодні практично повністю сформував портфоліо проекту "Що буде, якщо ...